Re: Dlaczego większoœć monitorów LCD 19" ma rozdzielczoœć tylko 1280 x 1024?

Autor: Tomasz Jurgielewicz <tom_at_a3.pl>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 20:47:18 MET DST

>Nie lubię 1280x1024 bo to jest rozdzielczość o innych proporcjach niż
>ekran(4:3).

A w czym Ci przeszkadza proporcja ekranu? To jest problem sterownika
karty graficznej jeśli widzisz deformację. Pikseli jest mniej lub
wiecje na ekranie ale nie ma to wpływu na proporcje wyświeltanych
elementów. To nie TV. Są monitory o najróżniejszych proporcjach i
nigdy nie widziałem na żadnym jajowatych okręgów. No chyba ze w trybie
full screen z materiałem o innych proporcjach ale to inna bajka.

Tom

Pełna oferta Nec, Eizo, Iiyama, Sony, HP
gg: 189335, skype: zpkmastiff