Re: Skad wiarygodne informacje na temat sprzetu?

Autor: Pietia <pietiaWYTNIJ_at_k7.homelinux.net>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 20:18:03 MET DST

"Czajson" <private@exit.pl> wrote in
news:d43hpr$h0g$1@nemesis.news.tpi.pl:

> A slyszaleś Hitachi? Ale nie Hitachi 40-120GB bo to caly czas jeszcze
> IBM z nową naklejką, tylko nowsze modele. Sam nie posiadam bo ta marka
> dla mnie nie istnieje ale slyszalem, ze cichsze od Samsunga.

Juz za daleko poszly prace zeby teraz przestac budowac domek dla dysku :)
Ale mimo wsyzstko trudno mi uwierzyc ze wirujace talerze 7200rpm sa ciche
:) Chyba, ze to 5400... ale to nie moze tak byc zebym mial dysk 5400 ;)

> BTW jaki masz konkretnie model Tagana? Nie mam zamiaru wydawac kasy na
> Chieftca, którego i tak slychac.

Tagan 380W. Mialem wczesniej 330W, byl odrobine glosniejszy. Jakbys sie
decydowal na Tagana to wez minimum 380W, bo ma juz PCI-E, zasilanie na
ten nowy ATX (20+4pin, czy jakos tak), ekranowany kabel do PCI-E i
ekranowany molex (jak do hdd) na grafe inna niz PCI-E, a to sie niedlugo
przyda :) Tak ze na dzien dzisiejszy kompatybilny jest ze wszystkim co
tylko jest :) Kable dlugie jak cholera, obudowa piekna :)
Aha... nie zgadzaj sie na wyslke poczta na swoj koszt, bo on chyba wazy
ze 3 kg ;)