Re: różnice między lite-on CD-RW

Autor: WindowsMen <kuri_at_op.pl>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 20:17:12 MET DST

Dnia Tue, 19 Apr 2005 19:42:30 +0200, danonwoj napisał(a):

> witam,
> nie mogę znaleźć różnicy między lite-on CD-RW, modele porównywane:
> - 5239S;
> - 5238S;
> - 52327S;
> CZy ktoś mógłby mnie oświecić? Moje pytanie jest związane z tym, iż mam
> zamiar kupić w najbliższych dniach nagrywarkę do 110 zł góra bez
> oprogramowania. Wybór padł na Lite-On'a, ale rozważam też Samsunga...
> <W>

Witam.
Osobiscie używam LG 48x - 0 problemów, wszystko chodzi (win, linux), na
wszystkim wypala, nie nadwyreza znaczaco mych uszów - ja jestem
zadowolonu. Wujek miał Lite-ON'a; nie wiem czy był źle zamontowany czy
jakiś trafiony ale to była (i jest nadal :/) chyba pralka a nie
nagrywarka. Pozdrawiam