Re: ile podkręcić athlonaxp2000+ thoroughbed

Autor: Pietia <pietiaWYTNIJ_at_k7.homelinux.net>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 19:31:56 MET DST

"skipperski" <skipperski@op.pl> wrote in news:d42iq8$ud8$1
@news.dialog.net.pl:

> no w?aśnie ile go mozna podkr?ci?,
> gdzie poczytaa? na ten temat ?

www.cpudatabase.com - baza wynikow podkrecania prockow
www.users.erols.com/chare/elec.htm - specyfikacja prockow, tj. ile max
VCore mozesz dac, itd... :)

Podczas podkrecania wazne, zebys doskonale znal swoja plyte!! Jesli np.
masz Abita NF7-S to on klamie jesli chodzi o napiecie na VCore, klamie przy
temperaturze na CPU... klamczuch straszny. Musisz wiedziec o ile Cie
oszukuje ;)

Jesli ufasz swojej plycie i wiesz, ze jak ustawiasz 2V to 2V jest a nie 1,9
czy 2,1... to wazne.

Nastepna sprawa: ZASILACZ - jesli masz jakies gowno kupione z buda to nie
szalej ;) A jesli PSU ufasz to dzialaj :)

Z doswiadczenia:
Mam Athlonka 2000+ Mobile. Startowe VCore 1.45v. Mowia, zeby nie dawac
wiecej VCore niz 15-20%, czyli w moim przypadku max 1,75v...

Tak go krecilem na epox 8rda3+
12,5*175 @1.725 @2200
12,5*180 @1.725 @2260
12,5*185 @1.825 @2320
12,5*190 @1.95 @2375
12,5*192 @2.00 @2400

Wszystko na WC, temp CPU <45 zawsze. Niby mozna na nim jechac spokojnie
non-stop ~60-70 stopni, ale ja nigdy nie pozwalam prockom pojsc ponad 50C.

Pozdrawiam i daj znac jak poszlo :)