Re: Lepiej kupić monitor LCD czy CRT ?

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 19:37:24 MET DST

Użytkownik "danonwoj" <danonwojMAPS@konto.pl> napisał w wiadomości
news:d43eg9$lul$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Flatron nie jest płaski, a tylko szyba na nim jest płaska ;d

I po co siejesz nieprawdę?? Też jest płaski tylko ma inną maskę. Chyba, że
jedynym Flatronem jakiego widziałeś był "Flatron ez" np. T710PH. Ten
faktycznie jest spłaszczany szybą ale prawdziwy Flatron np F700P jest
absolutnie płaski. Aczkolwiek nie jest pozbawiony wad przez co nie nadaje
się do np. grafiki - całkowicie zaciemniony nie daje czerni.
Kolejna wada - strasznie głośne demagnetyzowanie się na starcie. Dlatego nie
polecam. Ja w domu używam jak już wspomniałem Samsunga 997MB, którego można
już kupić za 790pln. Monitorek super, 3 poziomy rozjaśniania obrazu, można
ustawić na automatyczną zmianę. Bardzo przydatne przy filmach i grach.
Dodatkowo złącze BNC. Polecam (szczególnie srebrno-czarny)

--
Czajson | ABIT NF7-S | AthlonXP 2200@2700 WhisperRock V
512MB PC2700 Dual | Samsung SM997MB | MSI GF5200 64MB |