fax / drukarka - pare pytan

Autor: Yaga <yaga7_at_REMOVEpoczta.fm>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 15:55:24 MET DST

Witam,

Mam dwie sprawy.
Po pierwsze będę musiała wkrótce kupić drukarkę, bo stara przestaje
pracować. Nie jest mi potrzebny kolorowy tusz, nie będę duzo drukować
(kilkadziesiąt stron na miesiąc to absolutne maksimum), nie drukuję zdjęć,
generalnie potrzebuję drukarki do drukowania dokumentów i tekstu.
Dowiedziałam się, że w takiej sytuacji będzie dobra nawet tania drukarka
laserowa, a nie atramentowa. Czy ktoś może potwierdzic, zaprzeczyc, dodać
własne zdanie? A jeśli laserówka, to jaka?
Drugie pytanie dotyczy faksu. Mam kompa podłączonego do sieci lokalnej - z
tego co wiem, w taki sposób faksów odbierać nie mogę. Oczywiście mogę
odbierać faksy z telefonu - wtedy bym musiała kupić aparat telefoniczny z
faksem. Ale posiadam ze starych czasów fax modem, który w tym momencie leży
i nic nie robi. Czy jest możliwość podpięcia tego fax modemu do kompa i czy
można miec w jednym kompie połączenie przez sieć lokalną i przez tepsę -
przy czym to drugie do odbierania faksów tylko i wyłącznie? Czy ktoś ma
jakieś doświadczenie w tym temacie i może coś mi doradzić?

Z góry wielkie dzięki za wszystkie odpowiedzi.

Pozdrawiam, Yaga

--
"Tanz - mein Leben - tanz
Tanz mit mir