Re: Zachodni sklep internetowy z czesciami - dobry :)

Autor: Slawek G <slawekgl_at_USUNTO.gmx.de>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 15:37:15 MET DST

"RP" <testWYTNIJTO@projektf1.com> schrieb im Newsbeitrag
news:0816.00000415.4264e851@newsgate.onet.pl...
> Szukam porządnego, taniego i dobrego ;) sklepu internetowego w Niemczech
> (lub
> innym kraju najlepiej Eurolandu, ale niekoniecznie).
> Po prostu muszę znaleźć kartę X850-XT 1180MHz z Vivo, która w Polsce chyba
> nigdzie nie jest dostępna (ja nie znalazłem).
> PS. Wiem, że 6600GT w SLI byłoby tańsze i szybsze :)

http://www.csv-direct.de/scripts/banner2.php4?SEARCHSTRING=A0602350
http://www.csv-direct.de/scripts/banner2.php4?SEARCHSTRING=A0602330

http://www.mindfactory.de/cgi-bin/MindStore.storefront/DE/Product/7750168

CSV moge polecic z czystym sumieniem, a Mindfactory poleca moj kolega, ja
osobiscie tam jeszcze nie kupowalem.

pozdrawiam
Slawek G.