Laptop | zewnętrzny dysk

Autor: hefalump <hefalumpikUSUN_at_TOgazeta.pl>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 14:56:16 MET DST

Witam.
Kilka pytań.

Stacje dokujące - współpracują z laptopem bezproblemowo i o takiej samej
wydajności, jakby przykładowe karty PCI doń przyłączane oraz dyski twarde
były zamontowane bezpośrednio na płycie głównej ?

Czy obecnie do kupienia laptopa z procesorami przykładowo AMD M 64 3400+
(których ceny oscylują w granicach 5kpln) są porównywalne wydajnościowo do
stacjonarnych
odpowiedników ? Obecnie mam PC Sempron 2800+ z 1 GB RAMu.

Najważniejsze - dyski.
Czy istnieją dyski twarde do laptoków o wydajności tych do komputerów
stacjonarnych ?
Potrzeba mi dysku do zapisu ciągłego przy najwyższej stabilności.
Mam interfejs audio po FW służący do nagrań wielośladowych - generalnie nie
wchodząc w szczegóły
- nagrywam jednocześnie 18 śladów audio wprost na dysk - jeden ślad to
okolice 220 kB / s .
Generalnie do takich zadań polecane są dyski 7200 z 8MB keszem.
Moje rozymślania oscylowały wokół - jeżeli istnieją stacje dokujące do
laptoków - kupić taką stację i problem z głowy.
Kupić zewnętrzne międzymordzie przystosowane do zamontowania dysku
(słyszałem wiele dobrego o Xtreme Files)
na USB2.0 (ktoś spotkał się z konfliktowością - kilka MB danych po FW wprost
na dysk po USB?) i używać
jednocześnie 2 interfejsów.

Sprzedać PC, kupić porządnego laptoka ... ale tak czy siak potrzebnaby mi
była stacja dokująca (potrzebuję wykorzystywać jedno,
dwa urządzenia PCI).

Z góry dzięki za wszelką pomoc.