Rozmazany i jaskrawy monitor

Autor: Kudlaty <WYWALTO_mattiz_at_interia.pl>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 14:29:09 MET DST

Witam!

Mam możliwość kupić 17" monitor za dość niewielkie pieniądze, tylko że
ma on pewne wady:
1. Rozmazany obraz - AFAIK można to wyregulować pokrętłem znajdującym
się za kineskopem, już przeprowadziłem taką operację mojej starej 15 i
działa
2. Strasznie przejaskrawione kolory, wiem, że 2 śrubka z tyłu służy do
regulacji jasności, a czy na kolory też jest jakiś sposób, czy może tu
nic sie nie da zrobić?

--
Pozdrawiam
Mateusz Mirski