Re: Bios - komp. Compaq

Autor: Robert Wańkowski <robwan_at_wp.pl>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 11:42:40 MET DST

Użytkownik "Robert Wańkowski"

> Jak wejść do biosu w komputerze compaq bo jest wyłączone botowanie z
> dyskietki. Jest napisane f10 ale nie reaguje. Pokazuje się napis COMPAQ
> klepsydra, przesypie się trochę piasku i staje. Jak naciskam f10 w
momencie
> włączania komp. to pojawia się błąd klawiatury. Jak mam wciśnięty ESC i
> włączam komp. to zaczyna coś robić z flopem, niby czyta ale monitor jest
> ciemny.

Chcę wejść do biosu bo coś się stało i komp. zatrzymuje się na logu COPMAQ.
Wyjełem wszystkie karty i nic. Jak odłączę klawiature zglasza błąd, jak
wyjmę wszystkie pamięci też. Czyli coś tam jeszcze działa. Może z dyskietki
startowej ruszy? Tylko jak wejść do biosu. Bo F10, który jest napisany na
ekranie nie działa. Tak jak pisałem w poprzedniej wiadomości.

Robert