Re: nec 3520 vs reszta swiata

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 09:15:35 MET DST

Użytkownik "Jacek S." <orm@znvyn.cy> napisał w wiadomości
news:d41eo6$6ga$2@news.dialog.net.pl...
> Użytkownik "Czajson" <private@exit.pl> napisał w wiadomości
> .

> A nie - wszystko dobrze:)
> Pisze tylko, że gdybym był dzisiaj w sklepie, tak jak wtedy kiedy
> brałem LG, to nie wiem, czy nie wziąłbym jednak NEC'a - tyle...
> Oba napędy były wtedy na stanie, oba miały nawet identyczną cenę,
> o obu są dobre opinie, tyle, że LG ma DVD-RAM. Teraz mi wychodzi,
> że wcale nie jest to takie pewne, że tą opcje DVD-RAM
> kiedykolwiek wykorzystam :) Cena takiej płytki DVD-RAM to zdaje
> się coś ok 35zł ( Verbatim ), wiec nie sądze, abym specjalnie
> [...]

Płytki kupisz na Allegro za 15 zł.

Słyszałeś o tym, że zwykłe płytki DVD mają niezwykle krótką trwałość?
Że bardzo łatwo uszkodzić je tak, że dane są nie do odzyskania? To są
właśnie powody stosowania DVD-RAM do zapisu ważnych danych. Ten format
ma właściwie jedną, jedyną wadę: wolny zapis. Ale konkurencja nie
dysponuje niczym porównywalnym, więc ja jednak dobrze bym się
zastanowił na Twoim miejscu, czy warto kupować coś, co nic nie daje w
zamian......

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/