Re: Jaka nagrywarke dvd polecacie ?

Autor: Big L <podpucha.dla_at_spamerow.pl>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 08:44:50 MET DST

> Myślę, że NEC lub Pioneer to jest wybór ok.

Na Pioneera mam alergie od 2 lat odkad kupilem za spore pieniadze nagrywarke
A05 (x4). Strasznie wybredna co do plyt, czesto zle wypala x4 wiec dla
pewnosci trzeba nagrywac x2, niski transfer czytania, kiepska korekcja
bledow, dlugi czas dostepu... Krotko mowiac totalna kicha! I nie skusilbym
sie na nowe modele pioneera. Kolega ma Liteona i to jak mercedes przy
maluchu. Nie wiem czemu wszyscy sie tak rozplywaja przy tych pioneerach...
moze i pioneer jest pionierem w tej dziedzinie, ale juz dawno wyprzedzili go
inni...

Pozdr