komp mi sie spalil???

Autor: turcio <turcio_at_FAKSPAMpoczta.onet.pl>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 08:35:48 MET DST

Korzystalem sobie z kompa i okazalo sie, ze dysk co chwila
mi sie wylacza, wiec odlaczylem wszystkie napedy oprocz tego
dysku (powyjmowalem tasmy ale kabelki zasilania zostaly).
Po pewnym czasie poczulem smrod, myszka zaczela bardzo slabo reagowac.
Wylaczylem szybko kompa i odczekalem chwile. Pozniej odkrylem, ze:
dwa dyski zaczely swirowac, wystepuja bledy gdy chce ponownie
zainstalowac winde z plyty (lub po prostu komp sie zawiesza), mysz
padla, ale port jest w porzadku. Nie wiem jak sprawdzic czy dziala
procesor i RAM. Czy jest tak tragicznie jak mi sie wydaje czy mozna cos
z tego uratowac??

pozdro
turcio