tuner tv - s-vhs - kamera - problem

Autor: Tomasz M. Klecor <_at_o2.pl>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 02:17:07 MET DST

Cześć!
Mam problem z tunerem tv Kwolrd Xpert 883 i podłączeniem kamery (panasonic
nv-ds60). Po podłączeniu przez S-video zarówno w trybie composite jak i
s-video mam dźwięk lecz nie mam obrazu. Z odtwarzaczem video nie ma problemu
jest i dźwięk i obraz, a z kamery obrazu za nic nie bierze. próbowałem
podłączyć kamerę do videa i wtedy do kompa, ale ten sam efekt - dźwięk jest,
obrazu brak. Czy ktoś wie czym może to być spowodowane?

Z góry dzięki,
TMK

dn