Re: Jaka nagrywarke dvd polecacie ?

Autor: adrin <adrin_at_adrin.adrin>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 00:01:10 MET DST

> Pod wzgledem ilosci sprzedanych napedow na pewno tak, natomiast pod
> wzgledem jakosci to chyba _najgorsza_ firma. Nie widzialem jeszcze
> nagrywarki DVD Liteon'a nadajacej sie do wypalania plyt DVD :-)
nie zapominaj jeszcze ze jest samsung ;)

sam mam litka 832s na biosie CG5G poprawiajacym jakosc zapisu dzieki
rekalibracji (a la nec 3500) i na mcc pali bardzo ladnie, na tanich
esperanzach wystarczajaco dobrze... pierwsze plyty jakie mi zniszczyl to
titaniumy, o jakims dziwnym code... mysle ze przy dobraniu odpowiednich
nosnikow ta nagrywarka nadaje sie do wypalania i bedzie to nie gorzej od
w/w neca.
No i potrafi zwracac bledy.