Re: Czym się różnią te nagrywarki?

Autor: adrin <adrin_at_adrin.adrin>
Data: Mon 18 Apr 2005 - 23:29:46 MET DST

"Roman" <roman@wp.pl> wrote in news:d418c5$eur$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Ale dalej nie wiem czym się różnią te nagrywarki BenQ.
> Pewnie ta 0F2 jest najlepsza bo najdroższa, no i ona ma 36 mcy
> gwarancji a tamte tylko 24.
najdrozsza bo jest to wersja box(czyli z oprogramowaniem i dodatkami),
najlepsza(przez to ze najnowsza) jest wersja pro.. ale z w/w powodow mysle
ze praktycznie nie rozni sie od wersji 'zwyklej'

> Ciekawe gdzie w Krakowie można je kupić.
no wlasnie, tez chcialbym wiedziec :)
w wiekszych sklepach nie widzialem :/

zamowilem juz przez internet za 217 zl razem z wysylka... mysle ze to
niezla cena jak na ta nagrywarke: wersja OEM i bez 'pro'
boje sie tylko czy przez 24 miesiace gwarancji sklep w ktorym kupilem nie
padnie :)