Re: laptop hp czy fujitsu ?

Autor: Marcin P. <mar_10_at_gazeta.SMIECIWON.pl>
Data: Mon 18 Apr 2005 - 23:22:33 MET DST

Skylla wrote:

> Zapewniam Cię, że w każdej marce trafi się taki egzemplarz :).

Co do serwisów to nie rzutowałbym na markę ponieważ serwisy notebooków
"robią" zwykle kilka marek naraz.
Ja akurat z notebookiem Fujitsu-Siemens(serwis w Krakowie) miałem dobre
doświadczenia, jedyna naprawa jaka mi się trafiła (dysk) wykonana została
szybko i porządnie. Dodatkowo bez opłat wymienili mi skandynawską
klawiaturę w notebooku na "polską". Sprzet kupiony za granicą przyjęli bez
problemu na podstawie paragonu. Odmienne doświadczenia miała firma, która
masowo używała notebooków Toshiba - były wielkie problemy z naprawami
wadliwych LCD (które padały seryjnie). Serwis coś marudził że sprzęt był
niewłaściwie eksploatowany. Walka skończyła się przejściem na Thinkpady.

pozdrawiam
MP