Re: jaki jest najlepszy antivir?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 18 Apr 2005 - 21:53:54 MET DST

Użytkownik "Heraklit" <wet_12@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:xepg7o2bjo12$.1deu3lm3jq1ps.dlg@40tude.net...
> Był 17 kwiecień (niedziela), gdy o godzinie 8:53 *Michal Kawecki*
> w pocie czoła naskrobał(a):

> Domy÷lnie nie, ale po konfiguracji tak (wersja 2.5 może już nie
> mieĺ tego mankamentu). Najważniejsze, że ma doskonały moduł
> heurystyczna.

Nie chce mi się sprawdzać, ale jestem niemal na sto procent pewien, że
wersja którą jakieś dwa miesiące temu u kogoś instalowałem miała
ładnie powłączane wszystkie potrzebne opcje. Nic praktycznie nie
trzeba było po instalatorze poprawiać, no może poza zaawansowaną
heurystyką, którą po ostatnich własnych testach wykrywalności trojanów
włączam zawsze. I tak jak już zauważyłem, pomimo tego bije na głowę
większość innych antywirusów jeśli idzie o obciążanie systemu podczas
skanowania. Mam gdzieś link do co prawda już trochę starego testu, ale
w końcu jeden rok nie oznacza tutaj rewolucji:
http://www.it-faq.pl/EditModule.aspx?tabid=1&mid=1170&def=Cs_ITSCS_CMS_Articles_View&ArticleID=1332
(albo http://tinylink.com/?1Bk2SbzdjF )

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/