Re: obraz migocze, litery się rozmywają...

Autor: CosteC <costec_at_konto.nie_lubie_spamu.pl>
Data: Mon 18 Apr 2005 - 21:18:48 MET DST

> Problem jest od niedawna, obok nie ma żadnych urządzeń mogących zakłócać
> pracę.
> Do serwisu .... to oznacza ładnych kilka dni bez kompa.Może problem
jednak
> nie tkwi w monitorze?

Widziałem przypadek ze monitor robił się stopniowo żółty ot tak sobie -
winny był kabel - po wymianie ustąpiło.
Obraz drga czy robi się nieostry czasem od pól magnetycznych ktore wpływają
na pola magnetyczne sterujące wiązką elektronów rysującą obraz. To się zdaża
nawet jak nie ma urządzenia zakłucającego obok. Z reguły ustępuje po
przeniesiuenu monitora w inne miejsce pokoju czy do innego pokoju.

Zły styk kabla najczęściej powoduje znikanie obrazu lub jednego z kolorów
uszkodzone gniazdko kabla w PC lub monitorze może dawać takie same efekty
ale ruszanie kablem nic nie zmienia, można wymienić i mieć pewność że to nie
kabel.
Bardzo różnorodne i ciekawe efekty daje też kur wewnątrz monitora ale ten ma
mniej niż rok więc to raczej nie to i tak nie warto rozkręcać bo się staraci
gwarancję.

Pytanie: czy problem występuje na wszystkich rozdzielczościach i
szybkosciach odświerzania? np czy robi to samo przy 800x600 oraz 1024x768
przy 85Hz ?

Pytanie2: jaka karta graficzna? Czy stara?

CosteC