Re: Firewire Mint 3+1 , macie sterownik ???

Autor: Roberto <roberto74_at_gazeta.pl>
Data: Mon 18 Apr 2005 - 17:20:08 MET DST

komiago napisał(a):
> Witam !
> Kupiłem karte Firewire 3+1 firmy Mint i w Win XP jest wykrywana jako "stare
> urządzenie video", niestety ale nigdzie nie mogę znaleźć do niej sterów. Ma ktoś
> je może , jest sprzedawana także wersja ze sterami.

Stery do firewire były dodawane już w Windows 98, więc tym bardziej pod
XP-kiem nie trzeba niczego szukać. Ja też miałem problem z wykryciem
karty, pomogło przełożenie do innego wolnego slotu na płycie głównej.

--
W owym czasie przyjaciel zgubi młotek przyjaciela,
a dzieci nie będą wiedzieć gdzie są rzeczy ich ojców,