Re: lcd czy crt?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 18 Apr 2005 - 16:33:26 MET DST

Użytkownik "Paweł" <pawelpolska2@interia.pl> napisał w wiadomości
news:d40fea$qkb$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Niestety moim zdaniem LCD 17" przy rozdzielczości 1280x1024 ma
> zamały obraz np. przy przeglądaniu stron www. Obraz ten jest po
> prostu mniejszy niż przy moim poprzednim CRT 17". Jeżeli zmieni
> się na rozdzielczość mniejszą, to jakość obrazu jest nie do
> zaakceptowania (rozmazane litery, krawędzie). Ja się ratuję
> zwiększaniem czcionek i ikon wszędzie, gdzie się da, ale na
> przykład wiele (jeżeli nie większość) stron www. nie pozwala na
> zmianę czcionki.

Mam te same problemy i jeśli mogę coś polecić, to przejście na pracę z
Operą. Ona sobie jako jedyna daje radę z płynnym powiększaniem tekstu
i obrazków tudzież z ich automatycznym dopasowywaniem do ramek, żadna
inna przeglądarka tego nie potrafi. Nowe funkcje pojawiły się dopiero
w wersji 8.

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/