Re: laptop hp czy fujitsu ?

Autor: Solos <michalr79WYTNIJTO_at_tlen.pl>
Data: Mon 18 Apr 2005 - 15:43:03 MET DST

Mam HP Compaq nx7000 od 1,5 roku. Po pewnym czasie zaczely mi skrzypiec
zawiasy w panelu LCD. Pojechalem do serwisu w Warszawie i wymienili mi w
ciagu 24 godzin. Obsluga mila i uprzejma. Druga wada, ktora sie pojawila
ale na razie z nia nie ide do serwisu bo mi nie przeszkadza, to lekko
odklejajaca sie cienka warstwa gumy (chyba) pod klawiatura czego prawie
nie widac. Poza tym dziala bez zarzutu, a chodzi ok. 12 godzin na dobe
codziennie.

--
Solos
GG 3115539