Re: Zaczernianie tekstu do kopiowania

Autor: Iwona_s <iwa42WYTNIJ_at_TOop.pl>
Data: Mon 18 Apr 2005 - 12:51:41 MET DST

Użytkownik "TomaSz." <usenet_mail@op.pl> napisał w wiadomości

> No troszkę NTG, chyba, że to wina myszy podpiętej pod laptopa ;-)

> Poradzisz sobie z tym wstawiając kursor tekstowy przed pierwszym znakiem
> do
> zaznaczenia, potem wciśnij klawisz SHIFT i wypróbuj strzałki na
> klawiaturze
> oraz klawisze PageUP/DOWN, Home, End - precyzyjniej tekstu się już chyba
> zanaczać nie da ;-)

Dzieki za instrukcje.
Notabene 1.opcje z Shiftem i strzalkami znam i stosuje, natomiast glownie
chodzilo mi o powod takiego zachowania sie podczas zaznaczania mysza (nie
podpieta) wybranego tekstu. Lubie pracowac glownie mysza, a gdy tych stron
mam, np. ze 20, to trudno nad nimi wowczas zapanowac:)

--
Pozdrawiam
Iwona