Re: pytanie kórykie o wybór. płyty

Autor: urug <urug21_at_gazeta.pl>
Data: Mon 18 Apr 2005 - 11:36:59 MET DST

> Droższa ze słabszym. Wzrostu wydajności nie uświadczysz a jeśli chcesz
> poznać różnice w stabilności między ASUSem a ASrockiem to proszę bardzo :)
> Tak na serio bierz ASUSa. Mistrz stabilności.

Wlasnie a co jest ze stabilnosci asrocka, u mnie na plycie K7S8X smiga
podkrecony duron 1.6@2.0. Komputeraz uzywam bardzo duzo, bo wlaczony
jest praktycznie 18/24 godzin, robie na nim rozne rzeczy poczawszy od
gadania na gg, poprze photoshopa,counter-strika,zdarzylo sie nawet
kiedys ripowac film z dvd do divx. Take poprosze jakies fakty na
poparcie ze asus jest bardziej stabilny niz asrock.

--
"32 dni, 13 miesiaca roku wpadne na Ciebie po 25 w wielkomiejskim tloku,
tuz po zmroku"