Re: lcd czy crt?

Autor: ..::Friend::.. <universalny_at_wp.pl>
Data: Mon 18 Apr 2005 - 09:48:10 MET DST

> Chyba nie na nowego diamonda? Te dwa druty podtrzymujące...ech psują cały
> obraz

Oj jak ja nadawałem na te 2 druty przed zakupem NECa na diamondtronie. Po
zakupie pracuje juz 2 lata na tym necu i zadne druty mi nie przeszkadzają.

Co więcej mam identyczne doswiadczenia jak Piotr: ostatnio znajomy kupił
nowego szajsunga CRT 765DF(czy jakos tak) i moj 2 letni NEC 791SB bił na
głowę tego nowego szajsunga(ostrość, geometria...)

Kupuje teraz LCD i będę płakał po moim necu:(albo jak kasy starczy to sobie
zostawie go jako drugi monitor)

GM