Re: nec 3520 vs reszta swiata

Autor: Jacek <nospam_at_nospam.pl.pl>
Data: Sun 17 Apr 2005 - 23:42:54 MET DST

Czajson private@exit.pl napisał(a):

> Nie żartuj. Ufasz czasopismom?

Niektórym ufam. To nie przypadak, że w każdym teście, który czytałem BENQ
1620 jest w ścisłej czołówce.

> Nie raz się zdarzyło, że testy były
> przedrukowywane z obcojęzycznego odpowiednika gazety. Jest tylko małe ale:
> testy za granicą ukazują się wcześniej i zanim przedrukują je w Polsce to
> tam już robią update.

Ja słyszałem opinie, że kto da więcej reklam, ten ma wyższą pozycję w
teście.

> Forum owszem - różne przypadki, różne konfiguracje, różne nośniki. To jest
> bardziej wymierna ocena.

Najbardziej przekonały mnie jednak moje testy na różnych nośnikach i
bezproblemowe odtwarzanie płyt w stacjonarnych napędach DVD.

--
Pozdrawiam
Jacek