Wyświetlacz w laptopie nie działa...

Autor: Artur M.K. <artek-26_at_tlen.pl>
Data: Sun 17 Apr 2005 - 23:26:02 MET DST

Witam serdecznie!
Posiadam już dość starego laptopa, IBM ThinkPad 390, P II 333, 128RAMu,
wyświetlacz 14" - aktywna matryca.

Problem polega na tym, że padł mi najwyraźniej wyświetlacz. Nie pokazuje
obrazu jednak nie jest do końca "martwy", bo reaguje gdy ściemniam lub
rozjaśniam obraz.
Podłączyłem dziadka pod Monitor zew.i obraz jest super jakości...

Już raz mi się to przytrafiło, rozkręciłem obudowę monitora, przeczyściłem
powietrzem w sprayu, skręciłem i zadziałał. Tym razem ta metoda nie
przyniosła rezutatów.

Sprawdziłem wszystkie przewody i taśmy łączące - nie ma uszkodzeń...

OK, opisałem już chyba cały proces "naprawy".

Będę wdzięczny za jakieś pomocne uwagi/rady.

Dzięki, pozdrawiam