Re: nec 3520 vs reszta swiata

Autor: Jacek <nospam_at_nospam.pl.pl>
Data: Sun 17 Apr 2005 - 22:51:02 MET DST

adrin adrin@adrin.adrin napisał(a):

> jakies argumenty :)?
> patrzac na http://club.cdfreaks.com/showthread.php?t=113166&page=4&pp=25
> faktycznie dochodze do wniosku ze benq moze byc niezlym wyborem, boje sie
> tylko ze te testy zrobione cd speedem nie sa tak wiarygodne jak robione
> na kprobe(wyniki sie czasem roznia)
> jest juz bios do tej nagrywarki obslugujacy DVD+DL 4x?

Argumenty są zbędne :) Wystarczy poczytać testy w polskich czasopismach i na
forach dyskusyjnych polskich i zagranicznych. Przed zakupem nagrywarki
przetestowałem kilka popularnych modeli i BENQ z możliwościami i jakością
nagrywania (szczególnie niski jitter) nie miał sobie równych. Nieźle też
wypadł LG 1643B, ale nie zwraca błędów PI PIF.
Polecam link:
http://benkq.7u.pl/

--
Pozdrawiam