Re: Jaka nagrywarke dvd polecacie ?

Autor: Michal Bien <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl>
Data: Sun 17 Apr 2005 - 22:22:46 MET DST

Czajson <private@exit.pl> wrote:

> A o jakości Sony się nie wypowiadaj bo nie miałeś.

            A Ty miales? Przeciez to inaczej opakowany liteon :>
Poza tym mowienie o "jakosci" produktow Spny jest w tej chwili nie na
miejscu, bo spadli na pysk. Zeby nie bylo ze jestem wrogiem Sony - mam tej
firmy TV i rozny sprzet grajacy, ale ma on swoje lata i np: TV robiony byl
jeszcze w USA. Teraz nie kupilbym nic tej firmy, od kiedy w polowie lat 90.
postanowili oszczedzac na jakosci. To g* czesto potrafi zepsuc sie tydzien
po uplywie zaledwie rocznej gwarancji - wbudowali tam jakis licznik czy co?
:>

> Sprzęt niepopularny to i złych opinii brak.

            ROTFL

> Jest jeszcze coś takiego jak kilka linii produkcyjnych. I wcale nie jest
> powiedziane, że to co jest w opakowaniu Sony jest identyczne z tym co w
> Leonie.

            Tak, tak. Na tych liniach liteona siedza swistaki i owijaja
elektronike w sreberka z napisem Sony, jakze dodajacego splendoru
i jakosci :>

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938