Re: LCD - Czarny ekran przy starcie

Autor: lukasz sczygiel <gdzies_at_nawet.tw>
Data: Sun 17 Apr 2005 - 22:24:33 MET DST

Ojciec8 napisał(a):

> Okazało się teraz, gdy kupiłem ten monitor LCD. Wcześniej nie zauważyłem.
> Ale sprawa jest tajemnicza. Skąd te 50 Hz??!??! Do głowy by mi nie przyszło,
> żeby to sprawdzić przed zakupem. Standard VGA to 70 Hz, nie?
a stary monitor to ma "uczesane" DDC czy DCC nie pamietam dokladnie.
Chodzi o to czy ten stary byl na tyle dobry aby sie dogadac z karta
graficzna co do wspieranych czestotliwosci. Ale chyba juz wchodzimy w
czarna magie. Zacznijmy od poczatku :) tescik na innych monitorach
najlepiej 3-4 sztukach i to z roznych segmantow rynku. Czy w kazdym
przypadku masz te 50HZ?
Standard to zaleznie od karty 60 70 albo 72 HZ w trybie tekstowym
standardowym bodaj 80x40 ale glowy nie dam.