zanik partycji,restarty itp..:/

Autor: Dziogurt <dziogurt_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 17 Apr 2005 - 21:35:54 MET DST

WItam wszystkich i prosze o pomoc. Napisalem na te grupe takze bo mysle ze to
moze byc problem ze sprzetem, z dyskiem mianowicie...

Na poczatek troche o systemie moim:
-HDD Seagate Barracuda 30GB (podzielony na 2 partycje-8/22)
-plyta glowna to ECS k7vza
-win XP
-podlaczenie do netu, firewall NIS

Pare dni temu zaczely mi sie problemy typu: niebieski ekran i napis o
uszkodzeniu lub niemoznosci jakichs plikow np. kernel.No i reset.Przy ponownym
bootowaniu pokazywalo "Boot disk failure".Potem zalozmy po paru godzinach
dzialalo ok az do nastepnego razu i tak kilka razy sie stalo w przeciagu
ostatnich dni.Az do wczoraj.Po jednym z takich padow w ogole przestalo wykrywac
dysk.No to postanowilem zrobic szybki formacik C.A tu brak
partycji...Utworzylem te jedna na C chociaz i jakos zainstalowalem wina.
Myslalem ze problem zniknal ale przed paroma godzinami kolejny taki restart jak
na poczatku. I tu problem o ktorym pisal bodajze Bartek kilka postow nizej. W
trybie awaryjnym odpala sie i dziala. A normalnie pada na ostatnim
ekranie "Windows Xp". Juz sam nie wiem co robic....

Jeszcze jedno pytanie.Czy jesli okaze sie byc sprawny to czy da sie odzyskac te
dane co mialem na partycji D, ktora sobie zniknela...

POzdrawiam i czekam na odpowiedz... w trybie awaryjnym :)

Pawel