Re: Gigabyte R9550 - niestabilna praca (dlugie)

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 17 Apr 2005 - 20:09:16 MET DST

> Przemyj styki na złączu AGP karty i włóż ponownie.

Plyta ma moze z miesiac albo dwa, nie nawdychala jeszcze syfow z powietrza.
Zasilacz tez jest raczej z tych markowych.Ale...znam juz chyba przyczyne.

Nazywa sie Fast Write (opcja w biosie). Jak wylacze to dziala, jak wlacze to
sie wiesza wszystko :-/
Bym uznal, ze tak ma pewnie byc, ale znajomy ma identycznego kompa (roznica
jest tylko taka, ze ma proca na FSB 266 MHz , a ja 333 MHz) i ma tylko 512
ramu (ja mam ram na 400 MHz , ale u niego to nie wiem). U niego Fast Write
jest ustawiony na Enabled i wszystko dziala. Teraz szukam co to jest to Fast
Write.

::-:: fobiusz ::-::