Problem z kontrolerem Promise FastTrack 376/378

Autor: Sławek <sm.k_at_poczta.fm>
Data: Sun 17 Apr 2005 - 19:37:10 MET DST

Część!
Może ktoś wie jak rozwiązać taki roblem:

Mam płytę główną MSI 875P Neo-FISR (MS-6758 v2.0)+ zainstalowane do
gniazd Ser1 i Ser2 (pod kontrolerem Intela) dwa dyski S-ATA Seagate
Barracuda 120 GB. Po zainstalowaniu Win XP + SP2 oraz sterownika s-ata
Intela, Menedżer Urządzeń wykrywa dodatkowy sprzęt w postaci kontrolera
     WinXP Promise FastTrak 376/378 (tm) Controller, do którego nic nie
jest podłączone. Sprawdzałem ustawienia BIOSu (AMI BIOS v3.6), który
jest ustawiony na SATA (+ PATA Keep Enabled)i wydaje mi się że jest
ustawiony
prawidłowo. Co ciekawe, sterowniki do kontrolera Promise nie dają się
zainstalować.
Skąd się bierze ten problem i jak go rozwiązać?
Z góry dziękuję
Sławek