Re: Usb ??????

Autor: MojoJojo <osoba_at_microsoft.com>
Data: Sun 17 Apr 2005 - 15:43:14 MET DST

> Zapomnij, no chyba ze bedziesz posilkowal sie przedluzaczami
> aktywnymi, ale tez moga byc problemy.

No dzieki przeczytałem info to niemozliwe coż.
Problem moj polega na tym że moje użądzenie to router mogę nim w pełni
zarządzać przy połączeniu bezposrednim, a tu wygląda na to że pomiędzy nim a
mną bedzie jeszcze tajemniczy swich Soho. Tajemniczy bo nie ma do niego
żadnego softu cóz poszukam innego rozwiązania.
Dzięki.