Re: lcd czy crt?

Autor: pancisza <panciszaBEZ_at_SPAMUtlen.pl>
Data: Sun 17 Apr 2005 - 14:14:44 MET DST

Użytkownik "adam T'"
> padl mi ostatnio monitor i musze kupic nowy. do dyspozycji mam >700zl i
> zastanawiam sie nad jakas (nowa) 15' lcd lub (niekoniecznie nowym) crt
> 17 cali. moge prosic o zdanie grupowiczow na ten temat? bede zobowiazany
> :)

ja wybralem 15" lcd.
kolory, kontrast, zmeczenie wzroku, wszystko wszystko przemawia za lcd.

sam posiadam monitor hyundai q15, dziala bardzo dobrze. ;-)

widze, ze pojawily sie jakies glosy co do grania na lcd..

na drugim komputerze posiadam lg 1730s i prawda jest taka, ze gry
w rozdzielczosci 1280x1024 wygladaja bardzo dobrze.

wiec -> ja doradzam 15" lcd.

--
c.