Re: Usb ??????

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Sun 17 Apr 2005 - 10:56:43 MET DST

Big Jack <mtr_ulnv@hzcwo.fdfyez.aw> zapodał(a):
>W wiadomości: news:d3t42e$db1$1@nemesis.news.tpi.pl

> Pozwolę sobie podłaczyć się pod pytanie: podłączenie drukarki USB kablem 5m nie będzie powodować problemów z drukowaniem?

Mówię: rzecz szczęścia.
W pracy mam podłączoną jedną z drukarek kablem 1.5m+przedłużacz 3m
(czyli 4.5m, do tego 'styk' na przedłużeniu) - nic się nie dzieje... Jest to HP 1015
Musisz po prostu sprawdzić: na liście pl.misc.elektronika problem był poruszany
parę razy. Dość obrazowo przedstawia się ta odpowiedź: http://tiny.pl/hdf8
(Najważniejsza jest tutaj kwestia pingwinów - poważnie)

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(@)irc(.)pl