Kabel RS232 do UPS APC SMART 1000

Autor: Mariusz <marzab3_at_wp.pl>
Data: Sat 16 Apr 2005 - 22:43:37 MET DST

Witam
Mam UPS mocy 1000 Smart APC, model SU1000INET. Ma on wyjscie po RS232 do
połączenia z komputerem w celu automatycznego zamykania systemu przy braku
zasilania. Kupiłem standardowy kabel szeregowy RS232 9 PIN, ale nie pasuje.
Nie mogę znaleźć rozpiski jakie piny powinny być łączone, bo chciałbym sobie
zrobić taki kabelek. Szukałem w goglach ale nic nie ma. Poratujcie prosze...
Z góry dzękuję
M.