Pilnie prosze o pomoc do znawców!

Autor: polosi <polsi_at_kkolusunac.wppol.pl>
Data: Sat 16 Apr 2005 - 20:35:52 MET DST

mam tuner Avera i wgrane najnowsze kodeki z mega paka K-Lite.
Chcialem nagrac program ktory bedzie dzisiaj w TV.
Jaki wybrac i jak go ustawic zeby efekt byl zadowalajacy.
Ustawilem rozdzilczosc przechwytywania na 640x480. W 320x240 jest wg mnie za
nisko zeby to pozniej ogladac na calym ekranie bo obraz orbi sie malo
wyrazny a miejscami spora pikseloza.
Jako kodek najpierw wybrałem DivX 5.2.1 z opcja 1-pass i bitrate 1250. Efekt
jest taki sobie, ogolnie slaba ostrosc, przy duzej liczbie szczegolow i
jakims ruchu na ekranie spora pikseloza. Chcialem ustwiac 1400-1500 ale
wtedy obraz zaczyna sie delikatnie przycinac i glos sie opoznia, dodatkowo
zaczyna to zajmowac zbyt wiele miejsca zeby pozniej wypalic na plytce 700MB.
Probowalem tez Xvid ale wydaje mi sie ze jest podobnie a zajmuje wiecej
miejca. Prosze o porade co i jak ustawic optymalnie dla jaksci i wielkosci
tak zeby na plycie 700 MB zmiescic 80-90 minut. Moj proc to Athlon 64 3000+
chodzacy jako 260 MHz wiec sprzet chyba wydajny, 512 RAM, dysk 160 MB SATA.
Bede wdzieczny za pomoc od fachowca z grupy.