Re: jak zainstalowac win xp na notebooku bez napedu cd ?

Autor: Grzes <fotkom_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 16 Apr 2005 - 20:02:11 MET DST

Użytkownik "IFY" <nospam.golus@futuro.net.pl> napisał w wiadomości
news:d3r78a$ac8$1@opal.futuro.pl...
> jak zainstalowac win xp na notebooku bez napedu cd ?
>
> ten sprzet to ibm 570e
> mam jedynie flop 3,5" w zewnetrznej kieszeni, nikt w okolicy nie ma napedu
> cd do tej kieszeni;
> zainstalowalem xp na tym dysku na innym kompie /toshiba recra 8100/ ale po
> wlozeniu go spowrotem do tego ibm'a system nie uruchamia sie;
> komputer nie potrafi tez wystartowac z zewnetrznego napedu cd podlaczonego
> pod usb;

W tej toshibie odpal system win98 z CD z wlozonym dyskiem IBM
Zformatuj przerzuc system
Pozniej wloz plyte z XP i przerzuc cala na dysk
Wyciagnij dysk
Włoż do IBM
odpal
Odpali sie goly system i znak :\>
przejdz do katalogu z instalka xp
wejdz do katalogu i386 i odpal plik instalacyjny
(nie pamietam w tej chwili nazwy ale exekow jest tylko kilka)
System sie zainstaluje elegancko
Pozdrawiam
Grzes