Re: Jaki laptop kupic?

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Sat 16 Apr 2005 - 19:48:46 MET DST

Pi wrote:
> Mam okolo 3tys, chcialbym kupic latopa - jestem studentem informatyki i
> glownie do celow zwiazanych z nauka bede go uzywal.

Juz dzisiaj to polecalem, ale zrobie jeszcze raz: ARISTO Smart 210, na
allegro cena 3100zl, w age'u tak samo:

> Jeszcze jedno: Dlaczego podobne konfiguracje z prockiem np Celeron M 360
> (1.4GHz) sa takie drogie ? - porownywalne ceny z zestawem w/w. Czy sa one w
> czyms "lepsze" od semprona 2.6 ?

Seria M procesorow to zupelnie inna bajka. Nie dosc, ze wydajniejsze od
desktopow zegar w zegar, to umozliwiaja znacznie dluzsza prace na
bateriach. I oczywiscie etn CelM bedzie duzo lepszy od Semprona.

--