Re: PC i burza

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Sat 16 Apr 2005 - 18:32:27 MET DST

T.N. <now_live@wp.pl> zapodał(a):
> Witam,
> Właśnie potężne pioruny strzelają nad Łodzią. W związku z tym pytanie: czy mieszkając w dużym mieście w bloku powinienem
> podejmować jakieś środki ostrożności w stosunku do komputera? Wyłączać, a może w ogóle odciąć listwę (komp jest podłączony do
> typowej listwy z przełącznikiem)? Czy coś może mi grozić jeśli zostawię komp włączony? Jeśli tak to co? I jak to się ma do
> innych urządzeń RTV?

Raczej tak
- odłączasz kabel sieciowy / kabel modemowy i kładziesz daleko od komputera
- wyciągasz wtyczkę z gniazdka (nie tylko wyłączasz przyciskiem listwę) i kładziesz
daleko kabel od gniazdka (chociaż z metr)
- odłączasz przewód antenowy (jak masz TV/RADIO kartę)

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(@)irc(.)pl