Monitor Belinea 101751B - wejście cyfrowe DVI-D

Autor: N i E ś W i A D o M y <mariazet_at_interia.pl>
Data: Sat 16 Apr 2005 - 16:24:40 MET DST

Witam. Zakupiłem monitor Belinea 101751B. W sklepie pani podłaczyła mi
go poprzez wejście analogowe D-Sub i w OSD było 10 ustawień. Gdy w domu
właczyłem go na wejście cyfrowe DVI-D (kabel z obu stron zakończony tym
wtykiem) poprzez kartę Radeon 9700 to po właczeniu OSD już nie było 10
ustawień tylko 6. Te 4 ustawienia to między innymi auto dostrajanie i
kalibracja kolorów.

Moje pytanie to czy to normalne że po właczeniu wejścia cyfrowego nie ma
auto kalibracji (poprzez przycisk). Wydaje mi się że monitor
automatycznie dostraja się do wyświetlanego obrazu.

A jeszcze nie można przy podłączonych obu kablach przełaczać się na
wejście cyfrowe i analogowe. Monitor zawsze uruchamia się na cyfrówce.

Jeśli ktoś wie czy jest to normalne czy nie to niech odpowie.

Pozdrawiam

NiEśwIaDoMy.