USB 2.0 i obudowa

Autor: AcePL <ace_at_op.home.plzasiekantyspam>
Data: Sat 16 Apr 2005 - 13:49:38 MET DST

Witam,

Nigdzie nie mogłem znaleźć rozwiązania mojego problemu: Obudowa z USB z
przodu i podłączenie w standardzie USB 2.0.
Chodzi o to, że instrukcja do obudowy podaje mi prawidłowe podłączenie USB
1.1 (opis wtyczek i kolorów kabli) ale za cholerę nie pasuje podłączenie
USB 2.0 - opis wtyczek i kolorów kabli się nie zgadza.
Z obudowy wychodzi 2 razy po 4 kabelki opisanych tak: V+, D-, D+, GND.
które wg. instrukcji obudowy powinny być podpięte tak:

USB 1.1:
czerwony V+
biały D-
zielony D+
czarny GND

USB 2.0:
biały i żółty V+
zielony i niebieski D-
czerwony i brązowy D+
czarny i pomarańczowy GND

a kabelki w rzeczywistości są połączone tak:

1.
czerwony V+
biały D-
zielony D+
czarny GND

2.
pomarańczowy V+
żółty D-
niebieski D+
brązowy GND

a 3 pierwsze w każdym są wpuszczone w jedną wtyczkę. To jak to jest? Mam
rozcinać wtyczkę, żeby się wpasować w USB 2.0?

Opis gniazda na płycie chyba nie odbiega od standardu, ale jest tam 9 pinów
a nie 4. Czyżby USB 2.0 potrzebowało 8 kabelków a nie 4? Jeśli tak, to czy
oba gniazda z przodu będą działać czy tylko jedno; jeśli nie, to jak w
końcu podłączyć to cholerstwo?