"Your computer case had been opened" ???

Autor: Dariusz <darekzal_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sat 16 Apr 2005 - 13:17:42 MET DST

Witam
   Taki komunikat wyświetla mi się przy starcie kompa i zatrzymuje na nim,
każe nacisnąć spację, po naciśnięciu rusza dalej i już chodzi OK, dwa - trzy
dni bez przerwy. Nowa płyta MSI KT6V (7021) na kt600,najnowszy BIOS, obudowa
ModeComa 307 FEEL, RAM 256MB noname, Sempron 2400. Nie mogę zrozumieć o co mu
chodzi, pierwszy raz coś takiego widzę bo obudowa oczywiście zamknięta. Czy ta
płyta ma jakiś czujnik otwarcia i jeśli tak to gdzie?
   Pzdr
  Dariusz