Re: SB live jaki wybrać ?

Autor: axial <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl>
Data: Sat 16 Apr 2005 - 01:05:39 MET DST

Użytkownik "Pi-JAY" <pi_jay@wpSPAM.pl> napisał w wiadomości
news:d3pd2b$cod$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam wszystkich grupowiczów. Mam dylemat nad kupnem karty CREATIVE
> LIVE! 5.1 OEM (link
> http://arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=499&katid=6&grupa=150
> lub CREATIVE Live! 24bit OEM (link
> http://arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=2052&katid=6&grupa=150 ) do
> karty podłączone będą raczej głośniki 5.1 składam zestaw dla koleżanki
> nie jest ona raczej audiofilem ;) Co poradzicie kto jest za a kto
> przeciw danym kartom.

Daruj sobie....
LIVE! 5.1 OEM praktycznie pójdzie ze starą płytą główną bez ACPI.
możesz też ACPI wyłączyć w BIOS-ie ale wtedy zaczynają się problemy
z innymi peryferiami....Problem w tym, producent "zapomniał" o tym fakcie
poinformować np. w instrukcji czy pudełku....

Creative wyprodukowało JEDEN dobry produkt w latach 90-tych
i od tego czasu ( a miałem już kartę SB 5.1, głoścniczki 5.1
i odtwarzacz MP3) wypuszcza straszną tandetę....

ax