Re: celeron m w laptoku - dlaczego nie?

Autor: Bartosz Jakubski <migo_at_pulapka.pld-linux.org>
Data: Fri 15 Apr 2005 - 22:32:51 MET DST

pepe napisał(a):
> ha, tu jest pies pogrzebany! bo ja wlasnie marze o ciszy, nie moge wrecz
> wytrzymac tego ciaglego szumu spod biurka. czyli celeron M odpada? :-(

Nie, nie powinno być dużej różnicy Centrino<->Celeron-M. Odpadają raczej
Celerony D, Mobile Semprony, P4 itp. Ale tutaj już nie podejmuję się
udzielać więcej rad - być może jakiś notebook i gorącym procesorem ma
cichy i nie narzucający się wiatrak, a jakieś centrino ma, co prawda
włączający się tylko czasem, ale za to głośny wentylator itp.
Tutaj bardziej już chyba bardziej liczą się konkretne modele notebooków.
Ale to wszystko (moja) teoria, niech się praktycy wypowiedzą

PS.
dałoby się nie odpowiadać na górze, tylko pod stosownymi fragmentami
cytowanej wypowiedzi.

--
-- .- Bartek Jakubski ------- JabberID: migo@histeria.pl -. --
-- |   Free Software is a matter of liberty, not price    | --