Re: 5.1 do 300zl

Autor: Demski Sebastian <sdemski_at_wp.pl>
Data: Fri 15 Apr 2005 - 18:13:25 MET DST

> Tylko jeśli nie będą to głośniki komputerowe :) Nie wiem czy zauważyłeś
> pracując w sklepie, że zestawy głośnikowe to po prostu różne konfiguracje
> tych samych głośników. Conajwyżej różniące się 2W mocy.

z grubsza masz racje, ale jeszcze za moich czasów to były już zestawy
Creativa, kóre były zróżnicowane pod względem głośników: dwu lub jedno
drożne (no i jeszcze wypasione MegaWorksy). Tereaz jest tylu producentów i
tak szeroki asortyment (który cały cza się zresztą dalej poszerza), że może
być coś lepszego. Nie śledze już nowinek więc nie wiem czy nie pojawiło się
coś nowego w tej cenie.

Pozdrawiam. Seba