Re: AMD

Autor: Tomasz Potega <shadow_at_manta.univ.gda.pl>
Data: Fri 15 Apr 2005 - 17:44:01 MET DST

Banderas <gosmo67@poczta.onet.pl> wrote:
> Jasne że wpadło. I nawet sporo wcześniej niż Intel. Ale ja się odnoszę do
> AMD i Intela.

ale trochę nie fair jest porównywać IA-64 do AMD64/EM64T...

> To zależy akurat od kości i optymalizacji. Teoretycznie prawie tylko w
> przypadku operacji na dużych liczbach (szersze rejestry). W grach może
> faktycznie przyspieszyć obliczenia związane z 3D.

chyba się nie dogadaliśmy - odczytałem Twoją odpowiedź jako ogólne
skreślanie x86 ("Wydajność jak w każdym x86 do kitu"), do tego też się
odnosiłem, nie do skoku 32->64 bity.

> No przyznam, niezły kombajn. Fajnie by było mieć coś takiego ;)

też bym się na taki prezent nie obraził ;)

> Obawiam się jednak, że ten produkt nieprędko znajdzie się w zasiągu kogoś
> kto zarabia medianę krajową ;)

zapewne - jednak i na tego typu maszyny jest spore zapotrzebowanie, a i duży
klient korporacyjny lubi czasem trochę grosza zaoszczędzić (wybierając
sensownie wycenione Opterony zamiast technologii konkurencji).

--
pozdrowienia,
shadow