Re: Jaka drukarka do domu?

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Fri 15 Apr 2005 - 14:51:14 MET DST

STR wrote:

> Czy urządzenia wielofunkcyjne (hp etc) są dobre? Czy lepiej kupić
> lasetówkę + skaner?
> Bardzo bym prosił jeżeli możecie podanie godnych polecenia modeli.
> Oczywiscie jak wiekszość osob zależy mi na wydaniu jak najmniej na
> początku i potem podczas eksploatacji;-)

Jeżeli drukujesz dużo (powiedzmy minimum 100 stron na miesiąc) i
drukujesz w czerni to kup tani, uzywany laser. Do tego dobry skaner i
będzie świetnie. Jeżeli drukujesz też w kolorze, potrzebujesz ksero i
nie jesteś wymagający jeżeli chodzi o jakość skanera to kup urządzenie
wielofunkcyjne. Około 400 zł godne uwagi urządzenia to Epson CX3650 i
HP 1315. Do Epsona masz tanie i dosyć wydajne zamienniki (nawet za 10
zł na allegro).

--
# Łukasz Ledóchowski
# GG: 503647 lukled@tlen.pl