Re: Jaka plyte polecicie...

Autor: trompele <trompele_at_gazeta.pl>
Data: Fri 15 Apr 2005 - 15:18:35 MET DST

xsiol wrote:

> Witam...
> Mam swiadomosc, ze takie pytanie jak moje pojawia sie poraz ktorys na
> grupie, ale mam dylemat z wyborem plyty pod Celerona D 2.8 i chyba
> czas poradzic sie kogos kto sie na tym zna lepiej ode mnie :)
> Po przeczytaniu kilku recenzji zastanawiam sie miedzy tymi plytami
> 1. Asus P4P800 SE I865PE
> 2. Asus P4P800-X I865PE
> 3. Abit IS7
> 4. Gigabyte GA-8I848P-G

Mam plyte is7-e2 abita. dziala znakomicie z prockiem cel d 2.4 radeonem 9600
i kilkoma innymi bajerami. Nie mam z nia zadnego problemu. Aha, slyszalem
ze w tych abitach mozna nie miec mozliwosci zamontowania wiekszego coolera
(zalmana np) bo kondensatory umieszczone sa za blisko podstawki. Jak jest
naprawde to nie wiem, ale rzeczywiscie sa blisko (w porownaniu do plyt
MSI). Moze ktos probowal zamontowac cos takiego na tej plycie ?

Michal